Gülçin Ergül ve Yasemin Yürük Fan Club
 
AnasayfaPortalliSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yapChat Box

Paylaş | 
 

 Moderatör alımları başlamıştır...

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
!ecce!
Hayatı Hep Seven Admin =)
Hayatı Hep Seven Admin =)
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 158
Nerden gelirsin? : Ankara
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : Gülçin
Bu site nasıl? Beğendin mi? : Benim sitem niye beğenmiyim :D
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Moderatör alımları başlamıştır...   Perş. Ağus. 23, 2007 12:18 pm

Moderatö alımlarımıuz başlamıştır! Ayrıntılı bilgi başvuru bölümünde....

_________________
Her hakkı saklıdır =)

Anime! =)


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gulcinyoshy.ile.biz/
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Moderatör alımları başlamıştır...   Perş. Ekim 04, 2007 10:46 pm

ark.lar lütfen sitemizle biraz daha ilgilenin biraz daha paylaşım üyeler fln getirin sonrada mod başvurusu yapınki hmn kabul edelim ;);)

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
cemre gülçin
Yeni Üye!
Yeni Üye!
avatar

Mesaj Sayısı : 2
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : cemre
Bu site nasıl? Beğendin mi? : evet çok güzel ah bide mod olsam
Kayıt tarihi : 12/10/07

MesajKonu: Geri: Moderatör alımları başlamıştır...   Cuma Ekim 12, 2007 8:17 pm

ben herkeze yayıcam msn de 99 kişi var benim hepsine söliycem paylaşımlar yapıcam inşallah mod olurum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Moderatör alımları başlamıştır...   Paz Ekim 14, 2007 7:31 pm

msj sayını biraz daha çoğalt

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
asLy
GüLÇiN-Ji @DM!N
GüLÇiN-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 463
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : quLcHin
Bu site nasıl? Beğendin mi? : eßt. qsL
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: Moderatör alımları başlamıştır...   C.tesi Ekim 20, 2007 10:39 am

bnde mod. olmak istiyorum.jnm siteyi yaymaya calışıyorum.20 msj gerekiomus bn 20 mesajın counu paylaşım olarak yabıjam.inş. bni mod. yabarsınız Embarassed
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
-CemreKolik-
Yeni Üye!
Yeni Üye!
avatar

Mesaj Sayısı : 15
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : Cemre
Bu site nasıl? Beğendin mi? : Evet
Kayıt tarihi : 21/10/07

MesajKonu: Geri: Moderatör alımları başlamıştır...   Paz Ekim 21, 2007 5:01 pm

Site çok güzel üye sayısı çoğalırsa mod alımları daha kolay seçilir değişik değişik kişiler olduğu için ayrıntılı bilgi için bakicem.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
!ecce!
Hayatı Hep Seven Admin =)
Hayatı Hep Seven Admin =)
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 158
Nerden gelirsin? : Ankara
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : Gülçin
Bu site nasıl? Beğendin mi? : Benim sitem niye beğenmiyim :D
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Moderatör alımları başlamıştır...   Paz Ekim 21, 2007 5:09 pm

Arkadaşlar başvurular Başvuru bölümüne!

_________________
Her hakkı saklıdır =)

Anime! =)


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gulcinyoshy.ile.biz/
 
Moderatör alımları başlamıştır...
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
..::GulcinYoshy.Ile.Biz::.. :: ..::GulcinYoshy.Ile.Biz::.. :: Site Duyuruları-
Buraya geçin: