Gülçin Ergül ve Yasemin Yürük Fan Club
 
AnasayfaPortalliSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yapChat Box

Paylaş | 
 

 Büşra'nın Yeri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Büşra'nın Yeri   Çarş. Ağus. 22, 2007 9:51 pm

Hoşgeldiniz bu bölümde size yaptığım avatar-imza-su dalgalı resim-hazır nick-bişiler üstüne yazılar-süslü yazılar vs. koyacağım ii eğlenceler

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Paz Eyl. 16, 2007 5:15 pm










bunları bi ara kendime yapmıştım şimdilik bu kdr koyuyorum

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
ShumiCq
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 38
Yaş : 23
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : yaSemin'mii !
Bu site nasıl? Beğendin mi? : süpeR ve cqq ii admnLeRi oLan bi site.
Kayıt tarihi : 21/10/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Paz Ekim 21, 2007 2:13 am

Bna yaparmısın ayıptır sölemsii umarm yanlış bişe yazmamışmdır..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Ptsi Ekim 22, 2007 12:32 am

yok canım yaparım ne istediğini ve üstüne ne yazılacağını he bide kimin resmine olacağını söyle yeter bide istek isteyen o proglamı yoksa istesin daha iyi olur ;)

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Cuma Ekim 26, 2007 6:53 pm

flood olucak ama bugün benim doğum günüm buraya yazmak istedimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
enbuyukerenchi
Yeni Üye!
Yeni Üye!
avatar

Mesaj Sayısı : 13
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : erenmm
Bu site nasıl? Beğendin mi? : evtt
Kayıt tarihi : 21/10/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   C.tesi Ara. 08, 2007 1:15 pm

bnada ypr msn cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Ptsi Ara. 17, 2007 12:31 am

ya banada yaparmısın diosun bu nedemek söylüyorum dimi kimli olcak ne yazcak ne olcak söylede ona göre yapıyım cnm ya

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
enbuyukerenchi
Yeni Üye!
Yeni Üye!
avatar

Mesaj Sayısı : 13
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : erenmm
Bu site nasıl? Beğendin mi? : evtt
Kayıt tarihi : 21/10/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Salı Ara. 18, 2007 8:59 pm

pardon hklısn bnm tanındıım sitelerde öle yazıorm hrks bilio ondan bu siteye yeni üye olduumu unutmuşm üzernde eren ılgın ılgın ın çilekli turtası enbuyukerenchi yzrsn sevinirm hem avatar hm imza ypr msn eren li olsn ltfn Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Çarş. Ara. 19, 2007 7:44 pm

ılgın bunlar senin bi süre sonra başka istek isteyebilirsin bu arada proglamı olmayanlar iste isterse ii olur sürekli msjlarla doldurmayın ben görünce yapıyorum bakıyorum arada zaten söyliyimde ;)

üstüne tıkla

avatar=

imza=

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
*Altın_Prenses_Ece*
Yeni Üye!
Yeni Üye!
avatar

Mesaj Sayısı : 1
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : Gülçin
Bu site nasıl? Beğendin mi? : Süper
Kayıt tarihi : 27/01/08

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Paz Ocak 27, 2008 4:09 pm

ya burası büşranın yeri eziyet etmein kıza
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Paz Ocak 27, 2008 4:37 pm

önemli deil cnm isteklerinizi bekliyorum ben çok olmasın ama

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Paz Ocak 27, 2008 4:37 pm

önemli deil cnm isteklerinizi bekliyorum ben çok olmasın ama

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
asLy
GüLÇiN-Ji @DM!N
GüLÇiN-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 463
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : quLcHin
Bu site nasıl? Beğendin mi? : eßt. qsL
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Paz Ocak 27, 2008 5:40 pm

büşraJım.. bn ceren moray lı isdiorum imza oljak 2 tane resmi oljak ortayada ceren moray yazıjaksın [yazı kırmızı ossun,ama lutfen comic sans faln yabma deişik bi tür ossun Very Happy ] bide 2 tane kalp isdiorum en alt koşedede *-asLy* yazsın jnm.. şimdiden teşkrler...

_________________



------------------------------------------------------------

****aLakaya maydaNozLar kraLLıqıı****



imzam ve avatarımı yapan jNm adMinm büşRa Ya teşeKKür ederM ÇalmayıN usuLuRsunuZ !!!



KoLo_HorTLaqxD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Paz Ocak 27, 2008 5:44 pm

cnm o tür kişiler için bi kaç resim sen koy ceren moray'ın resmi yok bende

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
asLy
GüLÇiN-Ji @DM!N
GüLÇiN-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 463
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : quLcHin
Bu site nasıl? Beğendin mi? : eßt. qsL
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Paz Ocak 27, 2008 5:50 pm

dmm jnm koyuorum..




_________________



------------------------------------------------------------

****aLakaya maydaNozLar kraLLıqıı****



imzam ve avatarımı yapan jNm adMinm büşRa Ya teşeKKür ederM ÇalmayıN usuLuRsunuZ !!!



KoLo_HorTLaqxD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Paz Ocak 27, 2008 6:12 pm

tam konmamış ama olsun msnden attın nasılsa bu tür ünlülerinkini siz koyun
aslı cnm al buda senin istediğin üstüne tıkla büyür

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
asLy
GüLÇiN-Ji @DM!N
GüLÇiN-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 463
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : quLcHin
Bu site nasıl? Beğendin mi? : eßt. qsL
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   C.tesi Şub. 02, 2008 5:02 pm

saoL jnm cooq quseeeLL olmUşş... <3

_________________



------------------------------------------------------------

****aLakaya maydaNozLar kraLLıqıı****



imzam ve avatarımı yapan jNm adMinm büşRa Ya teşeKKür ederM ÇalmayıN usuLuRsunuZ !!!



KoLo_HorTLaqxD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Ptsi Şub. 04, 2008 12:57 am

bir şey değil canım

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
enbuyukerenchi
Yeni Üye!
Yeni Üye!
avatar

Mesaj Sayısı : 13
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : erenmm
Bu site nasıl? Beğendin mi? : evtt
Kayıt tarihi : 21/10/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Salı Şub. 05, 2008 10:43 pm

bnada avatar imza takım erenli üzerine (b)eren yzar msn Very Happy Question Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Salı Şub. 05, 2008 11:47 pm

(üstüne tıklaaaaa)

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Çarş. Şub. 06, 2008 1:21 am

http://img507.imageshack.us/img507/2060/brayaseminbenyaptmhape0.jpg kendime denemelik yaptım kesip biçmek yasaktır

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
asLy
GüLÇiN-Ji @DM!N
GüLÇiN-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 463
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : quLcHin
Bu site nasıl? Beğendin mi? : eßt. qsL
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Çarş. Şub. 06, 2008 12:26 pm

her zmanqi gbii qusL olmş büşraJım..

_________________



------------------------------------------------------------

****aLakaya maydaNozLar kraLLıqıı****



imzam ve avatarımı yapan jNm adMinm büşRa Ya teşeKKür ederM ÇalmayıN usuLuRsunuZ !!!



KoLo_HorTLaqxD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Çarş. Şub. 06, 2008 3:18 pm

teşekkürler canım

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
BsR.
YosHy-Ji @DM!N
YosHy-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 356
Yaş : 23
Nerden gelirsin? : bursa
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : hepsi-m ama biraz daha fazla yasemin-im
Bu site nasıl? Beğendin mi? : zaten sitenin adminiyim yani benim sitem:)
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Ptsi Şub. 18, 2008 1:33 am

kendime denemelik yaptım bence yine çok güzel oldu kesip biçip kullanılmasına izin vermiyorum emeğe saygı! http://img151.imageshack.us/img151/2042/bradanhepsiliimzapi7.jpg?s=1 <---mutlaka tıklayın

_________________




SİTEMİZ SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN SİTESİ DEĞİLDİR SADECE YASEMİN VE GÜLÇİN ÖN PLANDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ghepsifan.tr.cx     www.gulcinyoshy.ile.biz
asLy
GüLÇiN-Ji @DM!N
GüLÇiN-Ji @DM!N
avatar

Mesaj Sayısı : 463
Grup hepsiden en çok kimi seviyorsun? : quLcHin
Bu site nasıl? Beğendin mi? : eßt. qsL
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: Büşra'nın Yeri   Ptsi Şub. 18, 2008 11:49 am

buda qusL olmş jnm ama renq biras koyu yinede qusL.. (=

_________________



------------------------------------------------------------

****aLakaya maydaNozLar kraLLıqıı****



imzam ve avatarımı yapan jNm adMinm büşRa Ya teşeKKür ederM ÇalmayıN usuLuRsunuZ !!!



KoLo_HorTLaqxD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Büşra'nın Yeri
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
..::GulcinYoshy.Ile.Biz::.. :: Geyiq, Eğlence :: Sizin Eserleriniz, Sizin Bölümünüz-
Buraya geçin: